Sportlovet

Det var ju ett tag sedan jag gjorde något inlägg. Tänkte att det kanske skulle vara dags. Jag förstår inte riktigt varför jag inte tog mig tiden att blogga en del under lovet, jag hade ju ändå inget bättre för mig direkt. Men jag sysselsatte mig väl på annat vis. Det bästa med hela lovet var nog den andra helgen. Fredagen var vi hos Malte och jag och han slog till med en middag för fem. Jag och boys. Det blev hamburgare till middag vilket var helt underbart gott. Efter middagen började det rulla in ytterligare killar men en stund senare drog vi till Laroy. Har inte varit där på väldigt länge och jag hade faktiskt riktigt skoj. Dansade så att fötterna värkte rejält och kvällen slutade med att jag ramlade pladask i Maltes säng med en spyhink bredvid. Anledningen till att drickandet gick lite överstyr var nog för att jag visste att jag skulle få träffa mina käraste tjejer, som hade varit lite överallt, dagen efter. Jag var helt enkelt oerhört exalterad över detta. Haha.
Träffade Hanna på lördagen och hon visade mig hela hennes shopping ifrån la Londres och sedan begav vi oss på en promenad mot mitt håll. Malte gav mig en Avicii biljett som försenad julklapp och kvällen vart fixad. Vi började hemma hos mig och det kändes sååååååå roligt att få "återförenas" med sina vänner. Jag hade ju trots allt levt en vecka med killar så detta kunde faktiskt behövas. Med tuben tog vi oss till Globen och supertaggade som vi var började vi dansa nere på dansgolvet nästan direkt. Avicii var grym och kvällen vart väldigt lyckad. Köpte mig en "tors-burgare" innan jag landade i sängen och somnade gott.

En bra helg helt enkelt. Nu bjuds det på lite bilder efter detta långa inlägg.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0