Studentskiva

Sedan i söndags har jag varit sjuk dock hindrade det mig såklart inte att gå på mina två första skivor. Den första var min egna. Jag hade så roligt och önskar att jag minns allt men det får man ta. Den andra skivan var Johanna, Maja och Jessicas. Det var också mycket kul men kände där mot slutet hur febern bara steg och jag orkade knappt röra på mig. Har legat i sängen från den dagen. Idag mår jag lite bättre och traskade iväg till skolan en aning sent. Mår för övrigt så himla bra av detta underbara vårväder. Hoppas att det håller i sig för snart vill jag se knoppar på träden och inte bara snödroppar som blommor i rabaterna eller i parkerna. Wiiiieeee, hello and welcome spring! Som vi längtat.

Ska bjuda på några suddiga men härliga pics från i söndags och måndags. Bilderna får mig att tänka på att jag snart tar studenten! FYFAN VAD NICE









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0