Då var det dags igen

Det är på tiden att skriva ett inlägg, jag menar det har ju redan hunnit bli 2012. Under jul och nyår har det faktiskt varit svårt att sätta sig ner och skriva några inlägg. Men denna fredagkväll kände jag kunde gå åt lite till det. Så vad har jag gjort då under dessa två veckor? På julafton kom min farmor och faster hit och åt jullunch och sedan blev det bara en massa mys och på kvällen kom Malte. Dagarna efter jul gick fort och på nyår så gjorde jag och mina finaste tjejer god middag och goda drinkar innan vi gick ut och mötte våra pojkvänner i Vasa parken för att se alla fyrverkerier. Vi gick sedan ett gäng hem till Johannas pojkvän och dansade natten lång. Tiden bara flög iväg för när jag och Malte sedan kom hem hade hon hunnit bli halv sex på morgonen. De andra dagarna har jag bara varit med mina vänner, Malte och gått ut lite. Men framför allt har jag mest njutit av att det har varit lov. Synd bara att lovet snart är över.. Nu räcker det, skriver för långt annars och då blir det väldigt jobbigt och tråkigt att läsa.

 

Lite bilder från nyårsafton, första bilden är väldigt gul och sista är väldigt suddig. Men den sista är ändå rätt cool på något vis...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0