Lycka

Lycka är att kunna gå in på youtube och söka på alla dessa barnprogram man tittade på när man var liten. Det ger en så mycket nostalgi. Man hade ju en speciell känsla när man såg det där programmen. Det finns ju hur många, många fler och man fastnar verkligen på youtube eftersom det bara dyker upp en massa nya hela tiden som man minns. Ååh, jag längtar tillbaka!!


Alltså Artur har verkligen satt ett spår i mig, jag älskade det SÅÅÅÅÅ mycket! Låten kan man helt utan till och tårarna börjar nästan rinna...


Såg på Youtube att folk varit rädda för Trasdockorna som barn! Detta program som var så otroligt gulligt och bra!


Och kära gamle Björne...mysbjörne


Programmet med Doris och Gösta diggade jag starkt speciellt för att det undertiden sändes ett program som hette Storasyster och Lillebror.


Här är Storasyster och lillebror. Introt och avslutsfrasen är bäst!!


Men det här måste ju nästan slå allt! Richard Scarrys äventyrsvärld. JAG DÖÖÖÖR! Skulle kunna se och älska alla avsnitt lika mycket nu som jag gjorde då. Undrar förresten hur jag uttalade programmets namn när jag var liten... Jag menar lite svårt måste det ju ha varit att utala det som barn, inte var det bara jag som tyckte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0