Restaurangbesök

Är hemma efter att ha varit ute och ätit. Vi hade först bokat bord på Grill. Så kommer vi dit och allt är frid och fröjd tills vi upptäcker att det är buffé. Vad spelar det för roll kan man ju undra? Men jag och min familj har något emot bufféer. Inte för att jag tror att Grills buffé skulle vara dålig direkt. Men det är något vi inte tycker om bara. Haha, larvigt. Så vi lämnade kära Grill och gick ca 100 meter bort till Rolfs kök. Mycket eget ställe, och för första gången prövade jag på Ostron och det var också första gången jag fick reda på att min pappa tyckte om det, vilket jag inte alls trodde. Det var inte alls lika äckligt som jag tänkt mig, helt okej. Men jag kanske svalde det för tidigt.. haha. Synd nog tog jag ingen bild. Får alltid upp tanken men gör det aldrig sen. Ska se film snart och sen ska jag kanske bege mig till Malte som befinner sig på något hotell med sitt jobb.


En bild på mig och fina lillebror från i somras! Grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0