Ekebyhovsbacken

Tidigt imorse mötte jag upp Nadja för att åka till Ekebyhovsbacken. Lite senare mötte vi upp Albin och Erik. Vi skulle nämligen hjälpa små elever i backen och vid liftarna. Vi läser ett ämne där detta ingick i ett kriterie (ibland undrar jag vad Jensen Gymnsaium har för ämnen alltså). Somliga hade aldrig stått på skidor förut vilket var halv roligt att se hur dem tog sig ner för backen sen. Tur var att vi endast hade 9 barn att hjälpa då andra haft 20/30 stycken. Det gick ganska fort och var heller inte direkt det hemskaste jag gjort. Men nu känns det himla skönt att vara hemma måste jag säga.


Proffset själv, Pistvakt 1

Pistvakt 2 - Albin med ett stadigt grepp om walkie talkien..

Har ni sett några snyggare pistvakter? Tror inte det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0