Bakterier i kroppen

Anledningen till dålig uppdatering är för att jag haft influensan sedan i måndags. Har endast rört mig från min säng ut till vardagsrumssoffan, det är där jag levt mitt liv de senaste fem dagarna. Idag var första gången jag duschade sen i söndags och ah ni vet, riktigt äcklig har jag varit. Idag har äntligen febern gått över, men kroppen vägrar ge upp denna sjukdom, hostan, snuvan, halsvärken, tröttheten och smärtan jag har i kroppen väääääägrar bara försvinna. Men nu är jag tillbaka i alla fall för nu orkar jag lite mer! Wihoooo


Den här snygga saken bredvid mig på bilden har jag inte träffat på flera dagar nu men imorgon får jag det. Har saknat min bebis jättemycket! Gud vad jag älskar den här bilden på dig och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0