Äckligt, äckligt, riktigt äckliiiiiiigt

Det hyser aggressioner från mig angående gruppen Ansiktet! Jag hatar dem, jag hatar deras låtar och deras låttexter. Jag och Malte låg nyss och dog av garv till deras låt Äckligt... AAAAAh den är så patetisk. Jag tillåter Maskinen och deras låter för att jag själv tyckt om dem när jag var yngre. Men att en utav dem från den gruppen skapade Ansiktet vart bara för mycket. Jag förstår varför de gjorde låten Äckligt, dem är äckliga. De säger dem själv i texten, se själva. Nae nu är jag riktigt suer må jag säge.

(P.S. Till Hanna som älskar mopsar. Börja inte tycka om den bara för att det är en gullig sådan i videon, då blir jag lack assssss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0