tv2 kollektivet, forts.

Jag är fast och lite smygkär. Känns som jag kan flytande norska på grund av detta gäng och deras sketcher. De är underbart roliga och jag funderar på att (trots att jag i princip redan sett allihopa vilket är många) bädda ner mig i sängen och titta hela natten om det skulle behövas. Det första klippet kan jag se om och om igen, det slutar aldrig vara roligt. Så snälla försök förstå er på norska för det är inte så svårt bara man spetsar öronen och ögonen vid texter och jag lovar ni kommer tycka det är värt det i slutändan.




Lyssna extra noga, detta är så roligt att jag dör...


Detta är bara en allmänt bra och rolig trailer de har gjort! De har verkligen lyckats få den amerikansk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0