Helgen som gått

Då jag inte uppdatert under helgen är det väl dags att återberätta den litegranna. I fredags var det dags att fira Sofia som skulle fylla 19 år. Vi började på Laserdome vilket var riktigt roligt! Dock var mitt lag sämst. Men det var nice ändå.
Sedan begav vi oss hem till Sofia för lite drinkar och fram mot tolvslaget blev det fiskdam! Hur gosigt som helst. Sen var det dags för utgång och då blev det Cafét. Hade mycket roligt den kvällen!
I lördags var det dags att fira igen. Nu var det Hanna och Marias tur. Kvällen började hemma hos Hanna med en massa godsaker, drinkar, vin och öl. De hade gjort så himla fint!! För min del blev det lite för mycket alkohol så min kväll ute varade inte längre än tio minuter på Living room. Men jag hade riktigt skoj den kvällen med. Två helt grymma kvällar helt enkelt. Tog inte så värst många bilder. Här kommer några få i alla fall...


Från i fredags på Cafét. På bild, Snygga Malin, Rebecca och födelsedagsbarnet Sofia.


Titta vad fint tjejerna hade gjort i lördags! Man vill ju bara dyka i bland dessa sötsaker

söta cupcakes!!!

...Och lite vild dans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0