Drömmen om Justin

Drömde om Justin Bieber i natt. Mitt livs bästa dröm ungefär. Den var helt sjukligt verklig och jag ville hemskt gärna att den skulle vara sann. Vi hade en härlig romans trots att den blev så kortvarig. Vaknade väldigt plötsligt och två sekunder efter jag vaknat känner jag tårar bakom ögonen. Det var ju bara en dröm. Ej verklighet. Det första jag gör är att börja gnälla och få ur mig "åååh", "naaae", "buhuuu". Haha. Så sant som det är sagt. Det hemska med drömmen är att jag fått ännu större "hopp" om Justin Bieber. Det låg en tidning med Selena Gomez som framsida hos Malte som tillhörde hans lillasyster. Kan ju säga att den framsidan hånades rejält då jag var stolt över att jag "vunnit" honom i drömmen.
Amen vafan... Som jag låter...

Apropå så fyller han ju 18 imorgon! Wooooow...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0