Konstiga frågor

Jag har ingenting att blogga om mitt liv är kaos... ska göra sånt där test-fråge-grejs nu...Nu jävlar!


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fyra

Vilken svordom använder du mest?
Jävlar tror jag

Äger du en iPod?
Ja fast den är sönder

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nej, eller det beror på vad det är för bild..

Vilken var den senaste filmen du såg?
Abduction

Har några av dina vänner barn?
Oh no!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa bort från kylan i typ en månad

Har någon någonsin kallat dig lat?
Mitt smeknamn i familjen i princip

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk

När var senast någon stötte på dig?
Det var jävligt länge sen..

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Jag älskar allt som går fort och allt som är liiiite för läskigt.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det gör säkert folk, men äsch!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Tröttnar aldrig!

Hur många syskon har du?
1

Äger du några band t-shirts?
nepp

När flög du senast?
I juli i år

Läser du för skojs skull?
Utomlands ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll

Vad har du med dig in på bion?
Låter som man borde ha med sig hur mycket som helst, nej men chips eller godis och läsk och biljett

Vad har du för väder?
Det är jättemörkt

Har du en blogg?
Skulle nog annars aldrig svara på sånna här frågor

Vilken är din favoritdrink?
Jag vet inte, jag har ingen koll.. vodka redbull

Gillar du din boendesituation?
Jora

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag är alltid trött oavsett hur länge jag har sovit... rix jobbigt

Äter du frukost dagligen?
Nae, blir några miss i veckan faktiskt

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nae, de är rätt chill

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jag har gjort det några gånger, trots att jag var blyg där ett tag..

Vilken är din favoritfrukt?
Melon, lätt!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jag är den sista som bryr mig

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte så värst

Vad var det senaste du åt?
Spaghetti och köttfärsås och snart blir det meeeer

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har aldrig frågat! De tyckte väl namnet var fint

Gillar du senap?
Alla sorters

Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla tre

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Till utseendet så, Lillefot i Landet ingenstans, en tecknad serie. Det har jag fått höra..

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej..

Tycker du om att krama folk?
Det är rixmyyyss

Skulle du säga att du är trendig?
Jag lever ju inte direkt efter men sådär megatrendig, nae..

Äger du en digitalkamera?
jaaadå

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja sånt lackar man ju på, väntar på ett samtal som borde ringa nu, så frågan gjorde mig mer irriterad..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag minns inte böckernas namn, men det är flera..

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det låter lite som en nunnas fråga, jag är neutral

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Äter man inte kött så går man miste om något tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0