Le freak

Det är ofta kring den här tidpunkten som Malte och min lillebror sitter instängd på hans rum och spelar fifa. Ibland hör man glädjetjut, ibland ilska och ibland skratt. Samtidigt sitter jag här inne i mitt rum, tyst. Nej fifa är ingenting för mig. Ikväll skulle de spela två matcher (de har redan spelat ett flertal under dagen), men jag kan lova att det gått längre en 20 minuter eftersom två matcher är 10 minuter långa st. Hur kan jag tillåta det här! Nej nu måste de i alla fall vara inne på deras fjärde. Jaja, jag får väl påbörja kvällens film själv då..

Jag har i vanligt fall rätt så läppar, men det ser ju rätt trevliga ut på denna tycker jag. Ska visa Malte när han är klar, hoppas han vill pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0