Köttigt

Ikväll blir det utgång med Maria! Vi ska till Ambassadeur där Malte och några av hans vänner är. Det blir nog soft. Som vanligt innan utgång eller när jag ska göra något en helgdag blir jag onödigt stressad, ja ni ska se hur stressade mina fingrar skriver på tangentbordet just nu. Stavar fel hela tiden, hittar liksom inte bokstäverna för att fingrarna bara är överallt. Ska äta en redig köttbit strax, smarr! Äter bara en massa skitmat på helgerna då mina föräldrar åker till landet och jag och lillebror lämnas kvar i stan, torsgrillen blir då en standard måltid en-två-eller varför inte tre gånger per helg.. Okej tre gånger kanske är att ta i. Men många gånger i alla fall. Så denna måltid ska sitta riktigt fint! Då var det dags..!


Lite småporriga bilder sådär från just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0