Dagboken

Sneglade just på min mammas fina block med en massa vackra blommor på och massa annat. Tanken slog mig att jag kanske vill börja skriva dagbok igen. Att kunna se tillbaka på tiden när man var ung tror jag är något alla vuxna vill kunna göra. Väcka en massa gamla fina minnen. Under dessa år som tonåring har jag upplevt, utvecklats och mognat så otroligt mycket att jag undrar om jag kommer kunna göra det ytterligare en gång. Jag vet att mitt liv väntar med en mängd upplevelser och inte är jag helt färdigutvecklad ännu och mogna klart lär jag ju knappast ha gjort. Men jag är en helt annan person än vad jag var för bara några få år sedan. En person som jag är mer stolt över och någon jag inte trodde jag kunde bli. Det förvånar mig verkligen och det är fascinerande.. Men för att återgå till det som jag först och främst började detta inlägg med, skriva dagbok. Ska lägga det på minnet och börja så småningom.

Nu längtar jag efter att min älskling ska ringa och säga att han är klar med jobbet. Saknar honom faktiskt.



En dagbok jag skrev mellan sjuan och åttan. Första och sista sidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0