You were an island to discover

Känner att jag börjar få ett flyt på bloggandet, i alla fall ett rätt så bra. Såg precis filmen The Joneses, tyckte den var sjuuuukt bra! Känner lite mer för filmer där det händer grejer just nu, men såklart skulle det komma kärlek och så bröjade tårarna falla på direkten, fan alltså, jag stängde av filmen i tio minuter och hoppade över scenen och fortsatte se. Hehe.. Tänka sig.
Har haft en ganska bra dag för övrigt. Varit väldigt trött och deppig, men den har samtidigt varit bra. Ikväll ska jag på bio med Nadja, Ian och Sebbe. Vi har inte riktigt bestämd vad för bio det blir ännu, men ja någon bra antar jag. Nu är dags att hjälpa till med maten, hoppas ni haft en bra dag.


Gammal bild från sommaren 2009 i Portugal


Kommentarer
Postat av: Saraicg

Riktig härlig bild!

2010-10-10 @ 16:33:56
URL: http://saraicg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0