Whatever I do and wherever I am, all I can think of is you

Första dagen på lovet då alltså.. eller ja det är fortfarande helg, men ändå. Måste säga att det är otroligt skönt. Hade tänkt att komma bort ifrån skolan så långt som möjligt denna vecka. Härligt det låter.. ;) Idag har jag bara legat och degat och myst med min fina Malte. Han ligger här bredvid mig just nu och har somnat, rolig grabb det där..
Igår hade jag en väldigt lustig fredag, käkade middag med Ian och Edvin, sedan gick vi och mötte Malte och några på Stureplan där en person blivit skjuten i benet, läskigt! Sedan var det några killar som ville se på bio. Så vi gick in på Rigoletto en sväng med dem. Och där pågick Saw 3D, under filmen så var det två män som svimmade, ena mannen låg utanför biosallongen med en massa personal runt omkring sig... också väldigt läskigt.. :/ Funderar på om man verkligen vågar se Saw efter det..
Jag och Malte beslöt oss för att åka hem till mig istället men blev hindrade på vägen utav Nisse som bestämt sa att vi skulle komma upp till Jojan, så vi följde med upp till honom där Johanna och en del andra var! Sedan gick jag och Malte hem och sov. Så kvällen slutade i alla fall bra! :D Nu ska jag väcka Malte och ringa Albin! Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0