I feel so free

Tänk att det bara är söndag. Jag har en hel vecka framför mig där jag bara kan slappa och njuta av livet. :) Har haft en riktigt toppenmorgon. Har gosat riktigt mycket med Malte som sov här och sedan gjorde älsklingen frukost till oss. Nu har han gått hem till sig och för att fortfarande ha en liten del utav honom kvar så lämnade han sin myströja hos mig som jag har på mig nu. Den doftar extra mycket malte eftersom att han parfymerade den lite extra innan han gick. Det är lite jobbigt dock för att det får mig att sakna honom ännu mer. Min Malte <3

Gårdagen var väl helt okej, var först hemma hos mig med Albin och Malte. Sedan åkte jag hem till Salle där Hanna, Johanna, Jessica, Ruben, Max, Gustav och några till var. Sedan åkte jag och Johanna, Hanna och Jessica till Julius. Vi fick inte stanna där särskilt länge så jag mötte upp Nils och gick hem till mig och chillade. Nils kompis Felix kom en stund, rixxpackad. Jag och Nils hade lite roligt när Felix deckade. Ska visa en bild sen. :) Sen kom min Malteser. Nu ska jag ringa Albin och höra vad han håller hus, ikväll blir det halloween fest. Hörs snart!


Jag just nu med älsklings myströja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0