Over the rainbow

Jag är så lycklig! Jag mår så otroligt bra. Fan vad jag älskar mitt liv just nu. Wiiiieee! Har inte mycket att berätta eller säga. En vanlig skoldag finns inte så mycket att berätta om. Justeeee, jag har letat efter en låt hur länge som helst men har aldrig vetat vad den hette så det har inte gått så bra, men igår visade min fina en hemsida med reklammusik och tänka sig, idag satt jag och kollade runt lite på den hemsidan och se där, jag hittade den! Blev överlycklig och har spelat den runt sjuttioelva gånger efter varandra nu tror jag. Haha. Tänkte att jag skulle lägga upp den! Jag ryser när jag hör den alltså. Den gör mig extra lycklig också! Nog av mig för ett tag nu! Ciao


Fett snygg brud på bilderna assssss. Hade lite kul med webbkameran innan jag skrev inlägget.. heheheeee.


Kommentarer
Postat av: Micke

du är tamefan perfekt!

2010-10-23 @ 23:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0