I dig såg jag ljuset

Ursäkta för dålig uppdatering! Först vill jag bara tacka för en kommentar jag nyligen fick utav en kille vid namn Micke som skrev att han tyckte jag var vacker! Verkligen jättesnällt sagt, mycket tacksam för det! 

Jag har njutigt riktigt ordentligt utav den här helgen! Efter att ha varit sjuk så behövde jag en bra helg och det fick jag! Gårdagen spenderades på stan med Maria och Johanna på dagen och på kvällen var vi hos mig några stycken först och sedan var vi hos Theo.
Idag har jag bara varit med Malte, flera timmar i sträck har vi bara gosat, en toppen söndag må jag säga! Juste jag fick en kommentar där en person frågade om Malte var min pojkvän. Jag tänkte bara dra det lite snabbt. Nej det är han inte, det får vi se så småning om men jag tycker om honom väldigt mycket! Nu är klockan mycket, och jag har tidig vecka så nu säger vi godnatt! Hörs imorgon!









Kommentarer
Postat av: Micke

Är det i mig du såg ljuset eller? :O

2010-10-18 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0