If you got the money

Lördag. En härlig lördags morgon. Ligger fortfarande i sängen och bara myser. Ska äta en lång frukost...fast det vet vi alla, nej så kommer det inte bli, för jag är inget större fan av frukostar. Naj, naj. Inte min grej. Hade en riktigt trevlig kväll igår hos Malte med ett par människor. Innan det var jag ute och käkade middag med Ian, Albin och Nadja på ett ställe som heter Peppar. De har stööööööört god mat där. Det är saker överallt med lite amerikanskt stuk och densamma över maten. Yammi. Ska plugga lite nu.. alltså fyfan vad ni måste tolka mig som en tråkig person som bara pluggar hela tiden, men det är faktiskt mycket i plugget just nu och med tanke på min lilla vecka som sängliggandes så har jag missat en hel del. Heheh... Sen kanske jag drar ut och träffar Johanna! Vi hörs om ett tag! Tjing



Två bilder från igår när vi var och åt. Myzzz, jag är rätt snygg på den sista bilden har jag hört..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0