Written in the stars

Märkt de nya ändringarna. Haha inga stora, ändrad färg på bakgrunden och ändrad header. Kände att jag inte ville ha en så somrig header. Inte för att den jag har nu skulle föreställa speciellt mycket höst. Men ja, den får duga för ett tag framöver helt enkelt. Kom hem för en lite stund sedan. Var hemma hos min lilla Malte och myste. Har absolut INGA planer för kvällen. Det är torsdag så vad kan jag som är minderårig, "ny-opererad", trött och ensam hitta på. Det är frågan. Men jag har ju blivit rätt bra på att underhålla mig själv nu i snart en vecka. Leka med min katt, se några rullar om dagen, gå runt i lägenheten och titta ner på folk, gå ut och gå runt kvarteret någon gång under dagen och sitta och glo på facebook där inget händer under förmiddag&eftermiddags timmarna..ja, det är grejer det! Haha! Så om ni gått och blivit sjuka, så kan ni ju alltid ta och fråga mig vad man kan göra när man är sjuk och ensam, jag har massor utav idéer. Okej, nu överdriver jag, så länge har jag inte varit borta från omvärlden. Men herrsi, vad denna vecka som passerat, känts ensamt. Återigen till vad jag ska ha för mig ikväll, en sak är säker i varje fall, JAG SKA INTE plugga! Hurra för mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sjukt duktig på att fota och blirb även sjukt bra framför kameran! E MALTE DIN POJKVÄN?:)

2010-10-15 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0