That was the day that I promised I'd never sing of love If it does'nt exist

Fick en kommentar från en anonym besökare som undrade om jag kunde visa ärren. Tyvärr har jag fula plåster som sitter på de nu för att ärren ska läka och stygnen ska försvinna. Så jag har själv inte sett hur ärren ser ut.. usch vill nästan inte se.
Ligger och lyssnar lite på avkopplande musik, men ska nog avsluta med det snart. Det har nog blivit dags för att sova. Men det kändes som att jag inte riktigt ville att denna dag skulle avsluta riktigt ännu. Den har i och för sig redan gjort det med tanke på att klockan är över tolv. Men för tillfället kan vi väl räkna från det att man somnat. Vet egentligen inte riktigt vad det är jag har kvar att uppleva för dagen förutom att stänga av datorn och gosa ner mig i mitt underbara mjuka och varma täcke. Men det kändes bara som att någonting mer ska hända. Inget märkvärdigt, bara något litet.. För det är väl inte bra att bara låta det vänta, vänta tills morgondagen. Tänk om det då skulle vara alldeles försent?


Kommentarer
Postat av: Intensive Cravings

Hej!

Jag och en kompis har en nystartad smyckesblogg. Vi säljer massor av vackra egengjorda smycken till ett bra pris. Just nu pågår även en tävling hos oss där man kan vinna ett vackert smycke från oss! Kika in om du vill!

Mvh Madeleine, Intensive Cravings.

2010-10-13 @ 18:55:27
URL: http://intensivecravings.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJSAN! :)



Vad fin blogg du har...



Besök gärna min också..



www.supernoras.webblogg.se



PUSS OCH KRAM/Maria :)

2010-10-14 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0