Through your eyes

Det är fredag idag och det innebär både helg och en veckas lov! Dock ska jag först ta mig igenom en skoldag. Börjar tjugo över ett så ska strax bege mig utåt och få i mig något att äta. Är vrålsis hungrig, har nämligen inte ätit frukost. Jaja, helt ointressant. Sitter för tillfället vid mina föräldrars dator och fann ett par bilder som jag tagit i våras och helvete vad brun jag var... ska inte överdriva men om man jämför med då och nu så ser jag ut som ett lik nu.. suck. Började även sakna våren väldigt mycket, det hade precis blivit sådär varmt så man kunde gå klädd i bara ben! Ååååh, förstår ni att vi måste vänta ett halvår till innan denna underbara årstid ska komma tillbaka...
Ett bevis på min brunhet i våras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0