Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor

Tjenixen! Har precis kommit hem efter en otroligt trevlig och mysig fika med en vän som jag inte träffat på över ett helt ÅR! Sjukt. Felicia Guimaraes. Vi har varit i Portugal tillsammans och stod verkligen varandra sjukt nära. Det var väldigt roligt att träffa henne, äntligen! Vi hade mycket att berätta för varandra! Det händer ju en del saker på under ett år liksom. Haha. Nu sitter jag i sängen, ska plugga lite snart hade jag tänkt. Sedan kommer min Malte hit och så blir det mysdags. ;) Längtar efter honom. Har som vanligt inte så mycket mer att skriva om. Ska försöka komma på något lite roligare i nästa inlägg. Hörs snart!


Fuck you, och porrig snopp Sebbe har ritat på min hand idag förresten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0