Keep a straight face

Oj, helt ärligt trodde jag att jag tidigare idag hade publicerat ett inlägg, men där hade jag fel. Har dock inget att skriva om. Blir fantasilös när jag bara ligger hemma såhär. Har inte så mycket möjligheter att fota något eller någon. Får inte så mycket inspiration helt enkelt. Det blir bara mina tomma, meningslösa meningar som fyller ut inläggen. De fyller inte ens ut de är bara text. "Blahaah" som min mamma säger. Undrar om ni kommer kunna uttala det där ordet. Fast så svårt kan det inte vara, det uttalas så som det står. Det har väl blivit dags för mig att tänka på refrängen. Det blir ingen skola imorgon heller. Ganska skönt, fast samtidigt inte. Vill inte ens tänka tanken på vad det är jag missar.. fy. Sov gott! Imorgon ska jag försöka blogga mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0