Jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar

Jag har varit riktigt trött de här två senaste dagarna. Där av kass uppdatering. Sov på alla lektionerna idag så har inte direkt fått in mycket i min hjärna under mina skoltimmar för dagen.. hehe. Dumt jag vet, men det gick inte att hålla ögonen uppe. Pinsamt när min engelska lärare kom fram till mig efter lektionen och sa, Matilda hur går skolan nu i tvåan, du har varit så trött nu på sista tiden? Jag fick inte fram mycket kan jag säga, vill ju inte säga "Nej jag sover fem timmar varje natt så det är därför." Så jag fick helt enkelt skylla på att jag opererat mig nyligen och var trött på grund av det.. Jaja. Får väl se till att börja gå och lägga mig i tid, det bådar ju inte gott när ens lärare kommer fram med de orden till en.
Tog en fika med Malin, Nadja och Ian efter skolan, fick i mig en varm choklad och två kolakakor, chillade lite men sedan kunde jag inte sitta kvar där längre, kände mig dum och tråkig som knappt sa något för att jag var så trött så jag begav mig hem. Haha! Nu ska jag sova lite tror jag och sedan ska jag träffa min Malte. Hörs lite senare! Tjing!


En höstlig bild på Albin förra fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0