I need a dollar

Första avsnittet utav den nya säsongen av Paradise Hotel gick för en stund sedan på sexan. Jag som är ett stort fan av denna skapelse till program satt såklart bänkad framför tvn. Blev lite besviken dock. Inte fann jag någon riktig pudding som jag hade lust att se fram emot under programmen. Möjligtvis Johannes, men han var en liten kopia utav min förra favorit i den tidigare säsongen, Cimon. Inte så likt kanske utseende mässigt men, stil och hår, lite flirtig sådär. Men han når ju såklart inte upp till Cimon, han ligger alldeles för högt upp på min snygglista för att Johannes ska kunna nå den. Däremot hade alla killar väldigt snygga kroppar, så det gav ju ett plus.
Ska gosa ner mig i sängen snart och vänta på att lille Malte ska ringa. Hör av mig senare eller så blir nästa inlägg imorgon. Puss!


En bild på erik tuks och mina skor. Tycker den var rätt söt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0