Open your heart

Kvällen avslutades bättre. Malte och jag gosade hemma hos mig och nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.
Vilket väder det har varit ute idag. Första riktiga vinter dagen för Stockholm kan man säga. Ja idag låg och ligger det verkligen ett eller kanske två lager snö ute på gatorna och så får det gärna vara. Solen kan även få visa sig lite. Dock lär väl slasket komma inom en kort tid och snöflingorna bara fortsätter att blåsa ner, in i våra ögon.

Nej nu har det blivit dags för min skönhets sömn. Förlåt mig för att jag uppdaterar så dåligt verkligen. Men vet inte vad jag ska göra för att bättra mig. Förmodligen kanske det är för att jag inte har några bilder att visa. Tidigare tog jag alltid mycket mycket bilder och nu tar jag nästan inga. Tror jag ska sätta upp det som mål, att börja ta kort. För hur roligt är det inte att sitta och titta tillbaka på alla sina foton man tagit genom åren. Ah jag älskar det!
Sov gott!


En bild jag tog vintern 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0