You found me

Kass uppdatering. Som vanligt. Vill verkligen bättra på mig, men vet inte hur jag ska göra för när jag väl försöker så slutar det dåligt i alla fall. Fast det kan bara betyda en sak egentligen, att jag inte försöker tillräckligt. Vilket är väldigt synd för jag brinner verkligen för det här, det vill säga att skriva. Men jag ska inte ge upp, det kan ju bli bättre. Kanske bara har kommit i en liten svacka...(som har pågått i flera månader). Jag får hoppas på det.

Jag är så otroligt trött men väldigt dum som inte går och lägger mig i tid med tanke på att klockan åtta imorgon bitti ska jag befinna mig i skolan och påbörja min första lektion. Idag har jag nästan sovit mig igenom hela skoldagen pga för lite sömn. Får väl skylla på att jag idag hade en liten pojke hos mig som inte gick för ens vid halv tolv. Nu ska jag nog slita mig från datorn och sova riktigt gott, för denna dag slutade så otroligt bra att jag knappt vill att den ska ta slut. Dock har det redan blivit ny dag men det struntar jag i, vi kan säga att det är måndag fortfarande, eller i alla fall bara en liten stund till. Måndagen den 15onde november!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan! Sökte på en svart vinterjacka från zara från förra året som jag såg att du har. Skulle du vilja sälja den? Kan betala nästan fullt pris, vill så gärna ha den haha :) Mvh Nina

2010-11-17 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0