1a november 2010

Sicken skön måndag jag haft. Bara tagit det lugnt med min älskling. Han ligger och sover och jag är vaken. Inte så roligt att vara själv. Får inga pussar då :(. Ska i varje fall väcka honom snart för att vi ska kolla på första säsongen av Gossip girl. Jag tror aldrig att jag sett ett helt avsnitt utav den serien, ni kanske tycker det är sjukt. Men den har aldrig lockat mig, men så bestämde jag mig för att ge den en chans.
Känner att mina inlägg har blivit lite för långa på sista tiden, nu lägger jag istället upp bilder från helgen..


Hemma hos mig i lördags, hade inga bilder från fredagen :/


Sedan var vi hos Salle ett tag! Salle och Gustav på första bilden och jag och Johanna på bilden under.

Nils och Felix kom hem till mig en stund senare och chillade ett tag... vi ritade lite fint på Felix ögonbryn, haha

I söndags det vill säga igår, var det halloween fest hemma hos Malins kompis Moa, ni ser väl vad jag var utklädd till, pirat!

Moa, Denise och Nadja

Salleeeee

Nadja, Albin och Felicia

Jag och Caesar

Nadja och Albin. Älskar albins outfit.

André med någon läskig vass kniv..

Moa, Felicia och Nadja, med en pumpa och vinflaska Moa fick utav Fellan och Nadddis.

Nadja, Felicia, André, jag och Salle. Snygga tjejer och Salle.

Ian och Albin, ingen kommentar.

Nadja och Ian!

Och avslutar en bild på catwoman och piraten själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0