Speed of sound

Tänka sig att vi har en hel ny vecka framför oss igen nu. Söndagen är snart passerad och en ny måndag kommer åter igen. Har haft en bra helg. I fredags var jag hos Diana med Johanna, Jessica, Maja och Maria. Där befann vi oss hela kvällen och hade det trevligt. Igår blev jag sjuk, jepp har åkt på en förkyldning igen. Denna gång är det värre dock ingen feber. Men hellre feber än att hosta och gå runt och snora. Så det blev alltså en hemma kväll med min älskling igår. Han bjöd mig på middag och sedan mös vi hela kvällen. Imorse såg vi fyra filmer och sedan var jag tvungen att bege mig till jobbet där jag skulle på utbildningsintervju och gissa vad, jag fick jobbet! Känner mig stolt eller ja, alla som var där fick det, vi var fem styckna. Så imorgon ska jag tillbaka på medlyssning.
Nu ska jag sluta skriva. Kommer nog med ett inlägg till om en stund. Så vi hörs lite senare!



Detta blev dessvärre det enda bilderna som togs för min del i helgen. Diana och Maria på bild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0