Lift me up

Fyfan vad trött jag är. Dålig på att uppdatera är jag också. Fast det är inte något nytt. Trött är iof inte heller något nytt, dock nämner jag knappt aldrig hur trött jag är efter en dag i skolan. Har tidig vecka nu och det innebär tidiga mårnar, denna vecka har jag kommit försent varje dag för att jag inte kommer upp. Nej det går bara inte. Ligger och snoozar en timme längre än vad jag borde. Jag vill bara ha lov nu, lov och julafton. Efter julafton åker jag bort från kylan i två veckor till Aruba! Fy farao vad härligt det ska bli. Dock inte lika härligt att Malte inte följer med. Usch... :(

Ska sova lite nu, vi hörs kanske senare!


Trött tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0