Himlen luktar plast

Texten som jag hade på min blogg i inläggen var den fulaste jag någonsin har sett och haft, har bara inte orkat byta den slö som jag kan vara. Har en sur pojkvän här bredvid mig som tjurar under täcket för tillfället, dock vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Jag ligger här bara söt som jag är och lyssnar lite på musik, han lägger sig under ett täcke med sin dumma mobil och håller på, känns som att jag är en aning mer socialare än vad han är, mmm, aaa!

Idag har jag varit i skolan för övrigt, är äntligen frisk, bara lite lite halsont, men D'näz. Var kul att få träffa klassisarna igen. Nu ska jag hoppa på malte, ciao!


Dettta ser rätt skönt ut... (Thailand i vintras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0