1a advent

Så uppdaterar man lite för sent som vanligt. VARFÖR är jag så dålig? Förstår inte på mig själv. Dålig tjeeeeej. Helgen är passerad och nu återstår bara söndagskvällen. Och hur mysigt är det inte nu när alla börjar julpynta. Mamma står just nu och sätter upp julstjärnan i mitt rum. Och tänka sig idag är det första advent. Nu är julen nära hörni. Och snart har ett helt år gått. Det är så sjukt vad tiden går fort. Jag nästan känner hur jag blir äldre för varje dag som går.

Om en liten stund kommer Malte hit, han äter middag här och sedan sover han kvar. Jättegosigt, saknar min älskling så himla mycket. Nu ska jag ta lite kort på julpyntet här hemma! Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0