19e november 2010

Idag är det inte vilken dag som helst, min Malte, min älskade pojkvän fyller 18 år! Så klockan tolv i natt fick jag möjligheten att gratta min älskling med en massa pussar! Senare idag fick han en present utav mig, en halsduk. Grön och fin!

Idag har jag även varit på ett informations möte på ett företag som kanske blir mitt framtida jobb för ett tag. Det gick väl helt okej men ska tillbaka dit på söndag igen och då banne mig ska jag visa vad jag går för, ännu mer det vill säga, haha.

Nu sitter jag här med Albin och ska strax ut och få i mig lite mat. Kvällen ser inte så ljus ut för tillfället men när man är Matilda så händer det alltid något.. typ. Eller? Och som avslut måste jag ju bara skriva GRATTIIIIISSSS MIN ÄLSKLING! Jag älskar dig


Fin bild, precis innan vi ska hångla......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0