10e november 2010

Tänk att jag aldrig blir frisk. Har tillbringat hela denna dag hemma också och bara legat framför tvn och i sängen. Detta börjar bli riktigt långtråkigt och om jag inte befinner mig i skolan imorgon, ah då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag har knappt något att plugga på, förutom en bok vi läser i engelska. Ja hellre sitter jag faktiskt och pluggar än att inte kunna göra någonting. Får väl höra med Malte om han har lust att komma hit. Då har jag något att se fram emot i alla fall.

Nej usch nu får jag panik, bäst att jag går och tar en dusch, känner mig extremt äcklig och så får det verkligen inte fortsätta att vara!


En bild på mig för några dagar sedan.


Kommentarer
Postat av: Ebba Ericsson (a)

Heej din pojkvän Malte



Har han stor?



xD :)

2010-11-11 @ 00:14:49
Postat av: ida

fin blogg :)

2010-11-11 @ 17:45:13
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0