Vem lämnade vem

Tjaaaaa, idag är jag nästan helt frisk igen, har i alla fall kunnat börja fixa med friggeboden idag, dock kunde vi inte börja måla där eftersom att min bror och hans kompisar ska sova där på midsommar och vi skulle inte hinna klart med det eftersom vi åker hem igen på söndag och kommer inte tillbaka för ens på torsdag. Men det är soft jag får börja med resten efter midsommar helt enkelt. Jag vet preeeeeeciiis hur det ska se ut, jag så otroligt taggad. Dock ville jag ha panel som vägg men de kommer jag aldrig att klara av och göra själv, min pappa skulle ha hjälpt mig och han inte hade jobbat som en dåre på det andra huset som våra gäster ska använda på midsommar. Så han orkar såklart inte och mamma är lika dålig som jag, ;). Så jag för nöja mig med trä på taket och golvet. Åh, det ska vara vitt, vitt vitt och en massa marina saker. Wiiiiie.

Hahah så här såg snyggingen själv ut idag innan jag skulle börja fixa och dona.


Hittade några tights och ett grått linne, sedan fick jeansskjortan åka på för att jag skulle se lite händig ut, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0