Ain't no reason

Äntligen fredag ! Och det innebär att det endast är en vecka kvar innan jag får sommarlov ! Shit det är helt sjuuuuukt vad detta år i ettan har gått fort. Känns som jag gått i min klass i evigheter och att jag känt mina vänner i klassen i flera år.
Idag har vi haft idrotts dag med skolan. Eller Jensen summergames som det heter. Alla Jensen skolor i Stockholm samlades på gärdet och deltog i olika grenar. Det var mysigt, dock lite plåsigt. Efter det åkte jag hem och duschade.. och sen mötte jag upp Johanna. Nu tänkte jag lägga upp några härliga bilder från dagen som varit !











Gud vad otroligt sexig jag är på den där bilder precis ovan. Blev nästan lite rädd när jag såg den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0