Tröja från H&M

Det blev en dag med många inlägg av klädesplagg och detta blir inte det sista... Upptäckte liksom att jag hade en del klädesplagg jag skulle lagt upp här på bloggen för ett tag sen, eller ja en vecka eller två? Men denna får bli den sista lite "äldre" saken jag fann ute på internet, orkar inte att min blogg ska bestå utav bilder på kläder (uppdate typ tusen år senare, samma dag dock) i det senaste inläggen.


Denna lite tjockare tröja är från H&M och kostar 249 kr. Tyvärr vet jag inte om den finns kvar i butikerna eller på internet, men den är ju så fin!? Den ser sååå mysig ut. Denna är nästan ett måste för mig, tur är att jag befinner mig en bit utanför Norrköping och eftersom jag ska bege mig hem till Stockholm imorgon så ska jag och mamma traska runt lite på stan i Norpan innan jag kliver på bussen hemåt. Det brukar nämligen oftast finnas kvar det mesta medan allt i Sthlm nästan tar slut på direkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0