Every tear has it's reasons and every smile has it's own season

Har precis sett på film med mamma. Min far och lillebror har åkt hem till Stockholm igen så nu äre bara jag och modern min som är kvar här ute på landet. Det ska bli skönt att spendera några extra dagar till här ute, men på onsdag åker jag hem för att umgås med lite vänner och på fredagen blir det att åka till Hannas land med några vänner tror jag.
Dagen har först spenderats lite i Arkösund, sedan har jag badat hela dagen och solat. Mamma och jag var sedan och handlade och sedan har jag bara myst. Det hade varit en riktigt tråkig dag om jag hade varit i stan, dock tycker jag inte det här ute, men det är ju förstås en helt annan miljö och vart man än går här så njuter man, i alla fall jag. Här kommer några bilder från dagen.




Haha jag var bara tvungen att lägga upp denna, ja skulle dyka lika dant som Samuel, asså detta måste vara det roligaste jag sett på länge, vad gör jag alltså? Hahah




Nu ska jag få min skönhetssömn, imorgon ska jag sova ut, och åka ner och sola och bada på direkten efter frullen, vi får se om jag hinner och göra något inlägg innan ! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0