I'm puttin' on my shades to cover up my eyes

Idag vaknade jag utav att mamma kom in i mitt rum, Matilda kom upp och hjälp till och leta efter felix. Ja ni kanske tycker vi är konstiga som har vår katt fastkopplad, men eftersom han är en innekatt vet vi inte hur mycket han klarar av. Dock har han alltid kommit tillbaka och har aldrig gått längre än till kanten utav vår tomt. Men ändå blir mamma och pappa lika rädda, jag har helt ärligt lärt mig att han kommer tillbaka utav sig själv... men men det var soft, vi hittade honom till slut ivarje fall.
Nu ska jag strax käka frulle, sedan ladda ner lite musik på mobilen, (ja min ipods laddare är borta, buhuuuuuuu:( ) och sedan cyklar jag ner till sjön och badar och solar.


Den goda tårtan vi åt på midsommarafton


Kommentarer
Postat av: identity

Den såg inte dålig ut du! :D

2010-06-28 @ 23:21:43
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0