I don't believe in much but I believe in you

Goddagens ! Jag befinner mig nu på landet, jag och familjen åkte från storstaden vid elva och nu är vi framme, eller ah för ett tag sedan då. Här gassar solen och familjen har redan börjat för fullt nere på bottenvåningen med mat och sånt inför imorgon, ska också ner strax och hjälpa till, men tror det blir bad allra först !

(I nästa inlägg svarar jag på två kommentarer)

Nu blir det bilder från igår hemma hos Johanna.



Förstår inte riktigt vad Jessica gjorde här...

Stoneface Salle !

Något stämmer inte...

Här ska jag försöka leka cool


Hade en supermysig kväll igår hos Johanna som sagt, med några vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0