You plus me equals this

Tjeeeenis ! Kom precis hem. Ska käka om en liten stund, sedan ska jag ut igen och träffa några vänner i vanadis ! Har haft en helt okej dag. En onödig skoldag som vanligt, med en lekton. Sedan drog jag ner till stan med Malin och Nadja och köpte en kjol och ett linne (lägger upp bilder på dem senare), sedan åkte jag och jobbade en liten stund men började må riktigt dåligt så jag fick gå hem. Fy vad ont i magen jag hade. Men det gick som tur över och då åkte jag ut till lilla ässingen och träffade Nils, Nicke och Bendik. Vi badade ( eller jag blev islängd som vanligt, haha, tur var att jag hade bikini denna gång), solade, käkade chips, lyssnade på musik och bara mös helt enkelt. Nej nu ska jag gå och hjälpa till där ute i köket det börjar gå lite segt nu och man har väl blivit kock nu med tanke på så mycket som jag står i köket hela dagarna typ och lagar tomatsås, pasta och allt vad jag nu gör. Tjingeling för en stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0