This is the part that nobody mentions

Jag är sämst på att lova saker,det ska aldrig mer ske. Har varit och käkat lunch idag på sirap med min bror och sedan åkte jag hem till Diana och solade på hennes tak med Maria, Hanna och Olivia. Vi badade även i Dianas pool där uppe och nyss var jag ute och fikade med min kära fruga Johanna på café 60, vi hade verkligen inte varit och fikat där på år och dagar. Nu ska ni få njuta utav några bilder.


På sirap idag, det blev som vanligt Amerikanska pannkakor med lönnsirap och bacon! Haha alla tycker att kombinationen låter bajsäcklig men då har ni fan i mej inte smakat på detta mästerverk !

Bror min med sina pannkakor.

Olivia och Diana innan vi hoppar i vattnet på Dianas tak idag.


Det var typ 28 grader i vattnet (huuuur härligt?) så det var oerhört skönt, kolla utsikten, helt underbart! Haha ni skulle sett hur vi såg ut när vi kom upp, ägarens lilla son till huset skulle ju bada med oss och pojken fick för sig att han skulle hoppa bomben tusen gånger och ha vatten krig med oss, men det är naaaaaaaajzz.

Imorgon åker jag till landet så det blir ingen bloggning för ens vid tre halv fyra. Kanske bloggar lite till ikväll, men annars sov gott bajskorvar !


Kommentarer
Postat av: Saraicg

Ser hur härligt som helst ut! Var någonstans är det? :)

2010-06-17 @ 23:55:43
URL: http://saraicg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0