Svårt att sova

Det är sent, men jag kan inte somna. Låter mig underhållas utav musik och bloggen. Tänkte lägga upp några bilder från förra sommaren bara för att kunna inse lite mer att det faktiskt är sommar nu trots att det verkligen inte känns som det ett dugg.


Skolavslutningen i 9an

När Felicia var på mitt land, på bilden så grillar vi.

En sommarkväll jag sent kommer glömma.

Samma kväll, dock kommer jag inte ihåg detta, men något kul eller äckligt verkar ha hänt...Haha.

Alla båtturer ute på landet med båten.

En bild jag hade som header förra sommaren, lite mörk dock, men jag gillar den.

En helt underbar resa jag gjorde till Portugal med Felicia, Mikaela och Johan.

Detta är också i Portugal, kolla utsikten !

Detta är också en bild jag haft som header, den är galet cool enligt mig och det ser så oerhört skönt ut !

Detta var sista dagen i Portugal, vi ser ut att njuta utav vår mat.

Denna hamburgare jag håller i är och kommer föralltid vara den godaste hamburgaren jag ätit i hela mitt liv. Jag tror jag hade tio olika "pålägg" på den. Åååh, jag kan fortfarande känna smaken när jag tänker på den.

En bild på när bästisen besökte mitt land för första gången, vi hade varken tur med vädret och friska var vi knappast.

En härlig bild på bruna barn.

Roliga sommarkvällar slår allt. Här är jag och Nils hemma hos Ebba förra året.

Som ni ser matar jag mina kära Jessica med Doritoz här en utekväll, haha älskar bilden, hur bruna ser vi inte ut?

Men vad sjutton gör jag uppe, nu ska jag sova, BUMS. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sara

fin blogg :D

2010-06-18 @ 17:11:39
URL: http://brought.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0