Torsdag den 10 juni

Tjena bröder !

Kom hem för en liten stund sedan och just nu dricker jag te. Har blivit något så otroligt hes så att man känner inte igen min röst någonstans. Usch jag hatar att vara hes för jag har redan en hes röst, så när jag blir hes blir det fan förfärligt !
Var nere på stan idag vi är ju lediga idag pga av att treorna i min skola tar studenten, käkade lunch med jessan som jobbade idag, såg alla flak med alla studenter från min skola ! Ja.. på ett utav de där flaken kunde jag fått stå på idag men icke det var fullt :( . Äsch det kommer två år till, haha !
Sedan sötte vi på Hanna, Isak, Julia och Maria. Maria var med sin mor så det gick efter en liten stund och jessica skulle jobba så jag hängde lite med Isak, Hanna och Julia. Vi knallade runt lite på stan och mös i solen, käkade lite jordgubbar och sånt. Nu tänkte jag lägga in några bilder från dagen och sen chilla lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0