There was a time, that we'd stay up all night, best friends talking till the daylight

Du var så annorlunda än de andra, vart har du tagit vägen nu? Varför är det inte som förut? Vad hände med att vi sågs varje dag? Varför berättar jag inte allt för dig längre? Varför känns det som att någon saknas i mitt liv? Varför kom jag inte och tänka på tidigare att jag saknar dig väldigt mycket, du som var en utav mina bästa vänner. Vad hände egentligen med vår vänskap som jag helt ärligt trodde skulle vara i en oändlighet till..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem pratar du om?

2010-06-09 @ 12:26:13
Postat av: Anonym

E?

2010-06-11 @ 11:25:52
Postat av: Anonym

va?

2010-06-22 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0