There comes a time when you fade to the blackness

Har varit på stan nu i två timmar... ensam. Jag tror jag deppar ihop och lökar sönder snart. Pappa hade lovat mig några saker nu innan Ayia Napa. Och såklart hittar jag en del finfina saker (speciellt två par bikinisar på topshop) som jag blev tokkär i och först får jag inte tag på pappa så jag ringer honom tusen gånger och när han väl ringer upp mig sedan så säger han att han är på möte hela dagen, KUUUUUL. Nu försvinner väl mina saker så goodbye,goodbye. ÅÅÅÅH ibland suger livet. Dock så räckte min ekonomi till ett par tights från gina för 100 kronor. Haha ah, så tomhänt kom jag inte hem i varje fall. Heheh...


Ginatricot 99,50 kr, billigt,billigt,biiilligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0