The things that keep us apart keep me alive

Tjenispenis. Ligger här i min säng nu, kom hem för en liten stund sen, har huvudvärk och mår illa. Blä. Ska på film en stund tror jag. Sen blir det plugg. Måste ladda inför imorgon då dessa tre prov jag har är. Inte kul, såhär nu när det bara är tre dagar kvar innan skolavslutningen. Hade en lektion idag, spanska. Och vi fick reda på slutbetyg, vg fick jag. Haha blev sjukt glad för det är jag inte alls värd, max g egentligen ! Men så söt som jag så går det väl inte och motstå att ge mig ett vg.. Haha, så jag är riktigt nöjd ! Efter skolan drog jag och mötte upp Nicke och Billy i vasan. Käkade lite och sen drog jag och Nicke till Brunnsviken och mötte några grabbar... haha. Helt plötsligt kommer det en ginger, femtioplussare typ och bara slänger av sig sin handduk och hoppar i och hämtar bollen som han på något sett varit klantig och fått i i vattnet... haha. Helt spritt språngande naken var han, så han visade liksom tooootaly everything! Thihi det var lite roligt, alla killar flög upp i ett hörn. Och så stod alla och garvade. Nu slänger jag upp en bild på niclas...


Nicke fick testa min bikini och helt plötsligt förvandlades han till bög..! Vi gillart


Kommentarer
Postat av: Anonym

så bögar och bikini hör ihop? något helt nytt för mig

2010-06-08 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0